Rozpoczęcie sezonu 2018 – Tor Poznań 20-22 Kwietnia

Po zimowej przerwie, którą większość zawodników wykorzystała na udoskonalenie swoich aut – nadszedł czas na inaugurację sezonu 2018. Pierwsze dwie rundy odbędą się na wszystkim dobrze znanym Torze Poznań, który zweryfikuje kto najlepiej przygotował się do nadchodzącego wielkimi krokami sezonu Maluch Trophy

1.Lista startowa sezonu 2018

Dywizja 1:

102 Mirek Janduła 
103 Michał Szlachta
104 Robert Zalewski
105 Paweł Żeromiński
106 Tomek Koza
107 Robert Wilk
108 Kuba Dałek
109 Kuba Sykucki
111 Jacek Chojnacki
112 Marcin Klarzyński
114 Maciek Wielgosz
115 Lucjan Kulpiński

Dywizja 2:

201 Bartosz Idźkowski
202 Oskar Klimek
204 Darek Chudobiński
205 Kamil Osóbka
206 Jarek Tyras
207 Przemek Szulc

Lista jest otwarta przez cały sezon, jednak prosimy zgłaszać się jak najwcześniej.

Numer rachunku opłaty wpisowego w wysokości 200zł:    33 2490 0005 0000 4000 5654 2202

Zgłoszenia wysyłajcie na email: t.koza@greym.pl lub przez messenger. Jeżeli macie pytania Tomek Koza jest dostępny również pod telefonem 603555222.

2.Zmiany w regulaminach obu dywizji

Zawodnicy dyskutowali nad zmianami regulaminów technicznych. Osiągnęliśmy kompromis, na początku jest nowy zapis:

„Gwarantujemy niezmienność regulaminu do 2022 roku (z sezonem 2022 włącznie).”

W dywizji 1 zmieniono:

  • dozwolone są dowolne kute korbowody
  • dozwolone są dowolne koła pasowe oraz ich napęd
  • dopuszcza się zastąpienie seryjnej pompy hamulcowej na pompę o numerze katalogowym LM70135 o średnicy 20,6mm.

W dywizji 2 zmieniono:

  • 6.10. Skrzynia biegów oraz układ przeniesienia napędu jest dowolny, co do ilości i wyboru przełożeń. Sekwencyjne sterowanie skrzynią biegów jest zabronione. Założenie kardanów jest dozwolone.
  • Od sezonu 2020 punkt 6.2 niniejszego regulaminu przyjmuje następujące brzmienie: „Samochody muszą mieć oryginalną konstrukcję silnika i oryginalny system chłodzenia: 2- cylindrowy 4-zaworowy silnik „maluchowski”, oryginalnie chłodzony powietrzem. Silnik musi pozostać zamontowany w miejscu oryginalnym. Pojemność maksymalna 850 cm3. Dopuszcza się zmianę cylindrów, tłoków, korbowodów, głowicy, wału korbowego, sprzęgła oraz koła zamachowego. Dopuszcza się tylko 1 (jeden) dowolny wałek rozrządu, który może być zamontowany w oryginalnie przeznaczonym miejscu lub w głowicy. Napęd wałka rozrządu jest dowolny. Zezwala się na stosowanie dowolnego gaźnika lub wtrysku paliwa. Kompresor lub turbodoładowanie są zabronione. Zezwala się na montowanie chłodnicy oleju.”

Link do regulaminu WSMP 2018 z załącznikiem nr 6 – regulamin techniczny Maluch Trophy. (Czekamy na aktualizację na stronie PZM, jeżeli w nagłówku jest data 12 lutego 2018 to jest to nadal nieaktualny regulamin. Wszelkie zmiany uwzględnia ten artykuł).

3.Harmonogram zawodów 1 i 2 Rundy 2018 – Tor Poznań

Organizatorem 1 i 2 Rundy na Torze Poznań jest oczywiście Automobilklub Wielkopolski , na stronie klubu znajdziemy wszystkie aktualne informacje:

W skrócie dla Maluch Trophy harmonogram przedstawia się następująco (szczegółowy harmonogram):

  • Piątek      20.04 / 17:00 – 17:20 / Kwalifikacje 1 Runda
  • Sobota     21.04 / 10:20 / Wyścig 1 Runda
  • Sobota     21.04 / 14:45 – 15:05 / Kwalifikacje 2 Runda
  • Niedziela  22.04 / 12:45 / Wyścig 2 Runda

Treningi klubowe rozpisano w kalendarzu już na czwartek 19 kwietnia od 9:00 do 17:00, oraz treningi płatne 20 kwietnia w formie dwóch sesji z podziałem na pojemność. ( tutaj link do harmonogramu treningów ).
Odprawa odbędzie się w piątek 20 kwietnia o godzinie 14:00 , prosimy o pozostanie zawodników po odprawie w celu wspólnej dyskusji. 

 

4. Informacje dla kibiców

Jak zawsze wstęp na zawody Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski jest bezpłatny.

Płatny jest jednak parking na terenie toru – cena 10zł za cały dzień.

Podana godzina wyścigu to godzina kiedy rozpocznie się wyścig, polecamy być 15 minut wcześniej.

Dojazd do Toru Poznań – google maps :

  • na końcu ul.wyścigowej w Przeźmierowie znajduje się brama toru wraz z szlabanem. Tutaj opłaca się parking, wstęp pieszych jest wolny.
  • dla pieszych – mijasz szlaban, przejeżdżasz przez most nad torem, zaraz za mostem skręcasz w prawo i idziesz do końca. Tam znajdziesz paddock Maluch Trophy – wstęp jest wolny, można porozmawiać z zawodnikami. Start wyścigu polecam obserwować z balkonu wieży lub z dostępnych trybun, na nr 1 przy pierwszy lewym zakręcie toru, lub nr 2 przy drugim lewym zakręcie toru.
  • dla zmotoryzowanych – mijasz szlaban , przejeżdżasz przez most nad torem, za mostem jedziesz prosto i kierujesz się według znaków na parking. Z parkingu można udać się na balkon na wieży aby obserwować start wyścigu, lub udać się na trybunę 1 przy pierwszy lewym zakręcie toru, lub trybunę 2 przy drugim lewym zakręcie toru.
  • ( kliknij aby powiększyć mapke )
  • Miłego wyścigowego pełnego wrażeń dnia życzy zespół Maluch Trophy