W Dywizji 2 można rozbudować Malucha do praktycznie jego maksymalnych możliwości .
Regulamin określa przebudowę oryginalnego silnika do pojemności 850 cm3 z zastosowaniem dowolnego gaźnika oraz głowicy. Od sezonu 2017 można stosować wtrysk paliwa. Istnieje dowolność w zmianach dotyczących cylindrów, tłoków, korbowodów i parametrów wału korbowego. Modyfikacji podlega również wałek rozrządu lecz musi on pozostać w miejscu seryjnego wałka. Nie można stosować doładowania silnika turbiną. Chłodzenie musi pozostać fabryczne – powietrzem.
Modyfikacjom podlega również układ zawieszenia i hamulcowy. Seryjne bębny przednie należy obowiązkowo zmienić na tarcze, a wahacze i amortyzatory można zamienić na niezależne, mocno modyfikowane. W układzie napędowym seryjną skrzynię można zastąpić dowolną ilością przełożeń według uznania.
Dużą dowolność daje nam regulamin jeżeli chodzi o zastosowanie kół. Możemy używać wyczynowych opon, np. slick o wielkości 10″, 12″ lub 13″ i dowolnej szerokości.
Malucha DIV 2 można oczywiście poszerzyć i odelżyć. Jego waga minimalna z kierowcą nie powinna być mniejsza niż 600 kg.
Tak jak w DIV 1 całe wyposażenie bezpieczeństwa powinno posiadać aktualną homologację FIA. Montaż tych elementów powinien zostać wykonany zgodnie z załącznikiem J.