Dywizja 2 | Maluch Trophy
246
page-template-default,page,page-id-246,page-child,parent-pageid-252,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

W Dywizji 2 można rozbudować Malucha do praktycznie jego maksymalnych możliwości .

Regulamin określa przebudowę oryginalnego silnika do pojemności 850 cm3 z zastosowaniem dowolnego gaźnika  oraz głowicy. Od sezonu 2017 można stosować wtrysk paliwa. Istnieje dowolność w zmianach dotyczących cylindrów, tłoków, korbowodów i parametrów wału korbowego. Modyfikacji podlega również wałek rozrządu lecz musi on pozostać w miejscu seryjnego wałka. Nie można stosować doładowania silnika turbiną. Chłodzenie musi pozostać fabryczne – powietrzem.

Modyfikacjom podlega również układ zawieszenia i hamulcowy. Seryjne bębny przednie należy obowiązkowo zmienić na tarcze, a wahacze i amortyzatory można zamienić na niezależne, mocno modyfikowane. W układzie napędowym seryjną skrzynię można zastąpić dowolną  ilością przełożeń według uznania.

Dużą dowolność daje nam regulamin jeżeli chodzi o zastosowanie kół. Możemy używać wyczynowych opon, np. slick o wielkości 10″, 12″ lub 13″ i dowolnej szerokości.

Malucha DIV 2 można oczywiście poszerzyć i odelżyć. Jego waga minimalna z kierowcą nie powinna być mniejsza niż 600 kg.

Tak jak w DIV 1 całe wyposażenie bezpieczeństwa powinno posiadać aktualną homologację FIA. Montaż tych elementów powinien zostać wykonany zgodnie z załącznikiem J.